Celá mzda na výplatní pásce ubere spoustu starostí. Ovlivní výši důchodu, ale i případnou nemocenskou
9 Červen 2016 | Ze společnosti
Takto si pochvaluje svého zaměstnavatele řidič MKD Pavel Haltmar, který završí v listopadu čtvrtý rok u firmy ICOM. Pochází ze Šumperska a jeho pracovní základnou je Humpolec. Vyjíždí obvykle z Prahy kde má firma základnu pro své vozy, které odtud pravidelně vyjíždějí do světa.
Jako řidič, který má rád vše co s volantem souvisí, projel celou Evropu a nejvíce se mu líbilo ve Švédsku. Všude klid a čisto a odpočívadla i na obyčejných silnicích v bezvadném stavu.
Být řidičem je dneska docela náročné, jak se jezdí u nás a ve světě?
Jsou země, kde je pořádek a přesné značení, ale u nás je právě v současné době chaos. Všechny hlavní tahy jsou opravovány a vybrat si trasu je kumšt. Já vím, že to ty silnice potřebují, ale na druhou stranu si myslím, že to jde nějak pomalu. Všude ve světě se na silnicích pracuje až na tři směny. Je dobře, že už je dnes možné si přes chytrý telefon v České republice zjistit kde je kolona a kudy se ji vyhnout.
Práce řidiče vás baví a co zaměstnavatelé?
Práce jednou baví, jednou je to dřina, ale to není tak důležité, protože každá práce má své. Já si cením jedné věci a to spolehlivosti svého zaměstnavatele.
Jak to myslíte?
To je jednoduché. Vždycky přesně vím, kdy a kam přijde moje výplata. Nemusím se o nic starat a bát se, že moje pravidelné platby nebudou včas vyřízeny.
Proč to tak zdůrazňujete, vždyť to je povinnost?
Právě v tomto ohledu mám dost špatných zkušeností. Prošel jsem několika různými firmami a setkal se s problémy s včasným vyplácením mzdy. Proto jsem rád, že u firmy ICOM tyto starosti nemám a můžu se soustředit na svoji práci.
Děkuji za rozhovor a přeji vám hodně šťastných kilometrů bez starostí.
Alena Veliká