Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

Náš servis v Humpolci obdržel autorizaci Mercedes-Benz

21 Červenec 2021 | Ze společnosti

Pro Modrou vlnu poskytl rozhovor pan Martin Morkus, ředitel servisu Mercedes-Benz a pan Václav Krupka, vedoucí servisu Humpolec.

Dobrý den, v Humpolci nyní máme nově autorizovaný servis Mercedes-Benz. Co mi o něm řeknete?

Na prvním místě musíme zdůraznit, že náš servis nabízí své služby už mnoho let. S vozy Mercedes-Benz máme dlouhodobé zkušenosti. Pracují u nás technici, kteří mají praxi i desítky let a jsou pravidelně proškolováni. Přesně definované postupy v servisu se již dlouhou dobu řídí standardy Mercedes-Benz. Využíváme nejnovější techniku a jedině originální náhradní díly.

Jaké výhody tedy přinesla autorizace pro naše zákazníky?

Především odteď svítí na mapě servisů Mercedes-Benz krom Jihlavy také Humpolec. Pokud tedy jede vůz od Prahy po D1, vyskytnou se obtíže, centrální systém ho automaticky navede k bližšímu servisu v Humpolci. Zlepšili jsme tím dostupnost. ICOM nyní nabídne zákazníkům rychlejší dodání náhradních dílů, což významně zkracuje čas opravy a šetří náklady. Další změnou je dovybavení dílny pro všechny potřebné servisní úkony.

Co všechno může nově autorizovaný servis Mercedes-Benz nabídnout?

Stručně řečeno komplexní záruční i pozáruční servis nákladních vozů, autobusů a prodej náhradních dílů.

Od kdy bude servis oficiálně zahajovat činnost pod značkou Mercedes-Benz?

Je to aktuální informace, dne 19. 7. 2021 Mercedes-Benz oficiálně informoval o autorizaci nové pobočky v Humpolci.

Bylo náročné splnit kritéria autorizovaného servisu?

Příprava samotné certifikace zabrala rok. V našem servisu proběhla opatření, abychom vyhověli všem kritériím a standardům značky Mercedes-Benz. Velký důraz byl kladen i na proškolení a certifikaci zejména přijímacích techniků. Školení personálu probíhalo i dva roky.

Proč by měl řidič zamířit právě do vašeho servisu?

Náš autorizovaný servis nabízí mnoho výhod. Pro zákazníky je to zejména atraktivní umístění; Humpolec leží na dálnici mezi Prahou a Brnem, tedy na frekventované trase a snadno dostupný. Zákazníka čekají nejen profesionální servisní služby. Na jednom místě najde i čerpací stanici, myčku vozů a pneuservis. Standardem servisu Mercedes-Benz je otevírací doba od 6 do 22 hodin plus nonstop asistenční služba S24.

Jaká plyne výhoda spojením vašeho dlouholetého působení a nynější nové certifikace?

Jak bylo řečeno v úvodu, působíme v Humpolci už dlouho, přes 16 let. Podle ohlasů víme, že dosavadní zákazníci oceňují individuální přístup. Mezi majitelem a technikem je s postupem času osobní vazba, zákazník pro nás není jen číslo. Odteď k tomu zrychlíme opravu díky přímé navigaci a zrychlení dodání náhradních dílů.

Náhradní díly a dostupnost do druhého dne jsou klíčovým faktorem pro servis. Co dalšího nabídnete ohledně náhradních dílů?

Ano, rychlost servisu ušetří zákazníkovi náklady. Samozřejmostí je u nás také použití pouze originálních náhradních dílů a příslušenství. Tím zajistíme lepší jízdní vlastnosti vozidla, ale také menší potřebu servisu a větší udržitelnou cenu vozu, například při prodeji.  O potřebě náhradních dílů víme už takřka předem díky zajímavé službě Mercedes-Benz Uptime.

O co se jedná a jak je užitečná pro zákazníka?

Toto je konektivní služba, propojení vozu s centrálou. Vůz aktivně vysílá signál do servisů a hlásí všechny závady, je to tedy vzdálená diagnostika. Díky tomu může vůz vjíždět do servisu již se známou příčinou závady. Včasná detekce chyb může omezit neplánované návštěvy servisu více než o polovinu. Úspora se tedy projeví v nákladech na opravy i v ušetřeném čase.

Jaké další přednosti servisu byste rádi zdůraznili?

Obecně lze říci, že nabízíme nejvýhodnější servisní podmínky vzhledem k cenám na trhu. Zákazníci si u nás můžou nastavit různé úrovně servisních balíčků a my se jim o jejich vozy zodpovědně postaráme.

Z dalších služeb můžu uvést spolupráci s pojišťovnami při nehodách, servis aktivně komunikuje s pojišťovnou o škodní události a poskytuje náhradní vozidlo. Také zajišťujeme provedení technických kontrol a měření emisí.

Krom značky Meredes-Benz máme autorizaci i na návěsy značky Schmitz Cargobull, opět s originálními náhradními díly.

V čem spatřujete největší hodnotu humpoleckého servisu?

Pokud bychom se bavili materiálně, vybavení nejmodernějšími přístroji má hodnotu v řádech desítek milionů korun. Ještě větší hodnotou jsou však zkušení a spolehliví zaměstnanci, kteří každý den plní požadavky zákazníků k naprosté spokojenosti.

To je pěkné shrnutí. Tímto chceme poděkovat všem zaměstnancům servisu za jejich přístup a úsilí. Pan Krupka - vedoucí servisu i pan Širůček - přijímací technik, spolu se všemi ostatními přispěli k dobrému jménu společnosti. Děkuji vám za rozhovor a přeji úspěšný start pod novým jménem.