Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

Nejmodernější nízkopodlažní linkové autobusy na Vysočině

8 Říjen 2015 | Modrá listárna

Dobrý den, pracuji ve firmě 6,5 roku a chci zdůraznit potřebu rozlišení autobusů dle linek a působnosti.
Jezdím dálkovoé linky,převážně Praha - Ostrava a Špindlerův Mlýn. Dle mého názoru jsou stávající vozy INTOURO pro tyto linky nevyhovující. Dispečeři stále zdůrazňují chování a služby klientům,ale bohůžel s těmito typy autobusů toho nedocílíme. V těchto autobusech bohůžel není kromě klimatizace žádná výbava a v podstatě ani pohodlí pro delší cesty. Pamatuji na této lince vozy MB 560,které těmto linkám odpovídaly a velice dobře sloužily. Lidé ve vozech INTOURO marně hledají lampičky na večerní čtení,mezi sedadly je málo prostoru,jednoduché skla,které teplo neudrží,nemluvě o pérování,kde cítíte každý kamínek a železniční přejezd. Dále zcela nevyhovující slabé motory,tzv. pomale zadky,atd., ( při plném obsazení vozu a kopci musím bohužel leckdy jít až na třetí převodový stupeň a jedu tak 30 -40 km/h,což je kolikrát tedy ostuda). Chápu,že z vašeho pohledu jsou vozy zcela vyhovující,z mého bohužel ne. A to v těchto vozech trávím většinu svého času a života. Stále se mluví o přilákání více zákazníku a jejich spokojenosti a tím více peněz,ale myslím,že tímto způsobem je nepřilákáme.
Jsem jem jen vyjádřit námět na zlepšení a vyjádřit svůj názor na danou situaci. S přáním hezkého dne.

 

Děkujeme za Vaše vyjádření. Dovolíme si trochu informací - za dvacet let firma investovala do vozového parku 8 miliard korun. Před nedávnem firma vyhlásila největší výběrové řízení na 180 autobusů za 27 milionů EUR. Stáří našich autobusů se pohybuje kolem tří let, zatímco průměrný věk autobusu v ČR je 15-16 let (a to včetně našich 800 autobusů, které se do průměru započítávají). 
Hlavním předmětem našeho podnikání je linková doprava, tzn. doprava lidí do práce a dětí do škol. Především v této oblasti dbáme na to, aby byli cestující co nejspokojenější. V současné době jsme jako jediní v ČR v tak velké míře (140 ks) pořídili nízkopodlažní a klimatizované autobusy do linkové dopravy. Z výše popsaných důvodů o autobusech zájezdového typu neuvažujeme. Hezký den.