Dobrý den,
chtěla bych moc poděkovat vašim dvěma zaměstnancům.
Vašemu panu řidiči (bohužel jméno neznám, ale číslo z jízdenky je 15219, páteční linka 301 směr Brno - Kunštát, spoj v čase 20.26 dne 1.3.2024, ukrajinská národnost) a vašemu dispečerovi panu Martinovi Korcovi.
Dcera si v sobotu ráno uvědomila, že nemá telefon, zůstal v autobuse, díky údajům o spoji z Idosu, jsme přes Kordis dostali číslo na Vašeho dispečera pana Korce. Ač byl víkend a měl volno, okamžitě začal záležitost řešit, spojil se s panem řidičem, který telefon skutečně našel a ač měl také volno, byl ochotný s námi k autobusu zajít na parkoviště a telefon nám předat. Celá záležitost byla do hodiny vyřešená. Dcera zrovna odjížděla na druhou stranu republiky, tak ani nevíte, jakou jsme měli radost, že se telefon našel, s jakou rychlostí se záležitost vyřešila a ona mohla odcestovat a být ve spojení.
Proto mi to nedá a musím vám napsat, jak moc si vážím jejich pomoci a ochoty vyjít vstříc.
Prosím vyřiďte jim naše obrovské díky a děkuji, že zaměstnáváte takové lidi.
S pozdravem a velkým díky
Simona S.
Dobrý den,
děkujeme za milá slova.
Pochvalu jsme předali zmíněným a jejich nadřízeným.
S přáním hezkého dne
Michaela Doležalová
redaktorka Modré vlny