Do naší redakce se dostala pochvala od cestující, paní Vilímové. O její slova se s Vámi rádi podělíme.
Dobrý den pane řediteli,
velmi bych si přála, aby se tento e-mail dostal k Vašim rukám.
Jsem si vědoma, že Vás okrádám o čas ve Vaší náročné práci ale na druhé straně jeho obsah by to mohl kompenzovat.
Ráda bych upřímně chtěla sdělit, že si velmi vážím práce vašich zaměstnanců, především řidičů autobusových linek. Není to lehká práce, jsou tam požadovány nadstandartní požadavky a proto také na trhu práce - nedostatek nabídek. Není však nabídka jako nabídka.
Jezdím denně do J. Hradce z Vodné nebo Nové Včelnice na l. 340200/2.
Stále stejný ved. autobusu p. Jan Hlohinec.
Sděluji Vám, že je radost vstoupit do autobusu s tímto vaším zaměstnancem. Není to jen můj vytříbený názor, slyším pasažéry jak uznávají jeho práci, jeho chování, přístup a poctivost. Z poslední doby jsem postřehla jak vrátil ztracené doklady, nepřevzaté peníze při koupi jízdenky, slyším jak podává na úrovni informace a i když jako každý z nás má plno starostí a ne vždy úsměv na obličeji, je radost s ním jet, jak říkám i do té práce, co se tam dvakrát netěšíte.
Těchto lidí si važte, ty Vám dělají dobré jméno firmě. Má to ohromný význam.
Už si představuji, jak byste mi v přímém kontaktu obratně sdělil, že jeho jednání je samozřejmostí. Hned bych Vám odporovala. Není, ani náhodou není.
Je mnoho řidičů napříč krajem, kteří jsou otráveni jen tím, že se asi ráno probudili a naštvaní na to, že lidi otravují koupí jízdenky. Mít dotaz si už někdo ani netroufne mít.
Važme si tedy o to víc těch prvních.
Děkuji pane řediteli, že jste dočetl a bude-li příležitost, prosím sdělte náš společný názor z této linky p. Hlohincovi.
Přeji Vám pracovní úspěchy a hodně a hodně takovýchto příkladných zaměstnanců.
Ing. Helena Vilímová