Velmi si vážíme pozitivního hodnocení našich řidičů od cestujících, kterým bychom chtěli nejen touto cestou poděkovat za jejich profesionální přístup k práci.
Dobrý den, pane řediteli,
Dovolte mi prosím, abychom vyjádřili poděkování řidičům Vaší společnosti, za profesionální práci, že zvládají bezpečně dovést nás cestující v pořádku,
zvlášť ve stresových situacích, za extrémních podmínek – vedra, při zácpách na dálnici, kdy musí řešit nepřehledné situace a zvládají to bravurně a za vřelé korektní jednání vůči nám cestujícím.
Všichni řidiči si bez výjimky zaslouží náš srdečný dík a obdiv.
Velice obdivuji korektní a profesionální vystupovaní řidičů Vaší společnosti i vůči těm bezohledným cestujícím, kteří ruší řidiče během jízdy hlasitým hovorem, hudbou atp. a mnohdy doslova vulgárně napadají řidiče např. u důvodu opoždění autobusu.
Toto zpoždění bývá z důvodu oprav silnic a dálnice i z důvodů havárií na komunikacích.
Jezdíme pravidelně do práce ze zastávky Jabloňov do Brna.
„Velmi si ceníme práce Vašich řidičů, kteří i v extrémních vedrech bravurně pracují a bezpečně přepravují cestující.“
Dovolte mi prosím, abychom tímto vyjádřili poděkování zejména panu Milanovi Hánovi, Janu Vencálkovi, Karlovi Brabencovi, Františkovi Ryšavému, Ladislavovi Smejkalovi, Václavovi Dubovi a ostatním pánům řidičům za jejich obětavou práci, bezpečnou a spolehlivou jízdu a vzorný přístup k cestujícím.
Prosím pěkně o vyřízení poděkování jmenovaným pánům řidičům a samozřejmě všem ostatním.
Za cestující srdečně děkuje
Ing. Karel Navrátil