Naše společnost navázala spolupráci se střední školou ekonomiky a cestovního ruchu Jihlava. Hned tři studenti prvního ročníku pak vyrazili na praxi v Jihlavě, kde vykonávali práci e-reportérů.
Jihlavská střední škola ŠECR má nový obor pro studenty => Mediální marketing / žurnalistika. Pro své žáky tak hledala škola uplatnění v podobě praxí, a tak jsme se zmíněnou školou navázali v tomto ohledu spolupráci.
Tři studenti pak vykonávali na administrativní budově v Jihlavě svou školní praxi, kterou strávili jako e-reportéři v redakci Modré vlny. Po dobu praxe pak zajišťovali fotografie reklamních prostor, úpravu inzertních letáků, ale také si zkusili psát články pro firemní e-magazín a s tím spojené rozhovory se zaměstnanci.
A jak praxi hodnotí budoucí žurnalisté?
„Praxe byla plná zajímavých aktivit, díky kterým jsme měla možnost nahlédnout do reálného pracovního prostředí. Jsem firmě vděčná za tuto příležitost,“ komentovala své působení studentka prvního ročníku Grubbauerová.
„Během praxe jsme dělali spoustu různorodých činností, fotografování, úprava fotek, příprava na rozhovory, jejich zpracování a úpravy. Bylo to zajímavé a jsem ráda, že jsem měla možnost si tu práci vyzkoušet. Tato zkušenost mi přinesla nové dovednosti a zvýšila sebevědomí v profesionální oblasti,“ měla radost slečna Luchkiv.
„Svoji praxi hodnotím kladně. Procvičili jsme si práci redaktora, hodně mě bavilo především focení a následné úpravy fotek, nebo grafické zpracování propagačních materiálů. Dělat rozhovory byla také zajímavá zkušenost,“ hodnotil pobyt ve firmě student Tajovský.