Dobrý den, chtěla bych reagovat na článek "Se Setrou jste na silnici v bezpečí" což si myslím, že nebude tak docela pravda, pokud mají vaše autobusy v Jihlavě sjeté pneumatiky, rozbité tlumiče (mlátí to, jako by tam ani nebyli) a nedovírají se dveře. To, že občas vypadne na řidiče za jízdy šroubek, oknem u řidiče vpředu táhne jako by bylo otevřené a přední dveře za jízdy mlátí, vržou a vydávají zvuky jako by chtěli upadnout ani nemluvě. Jezdím s vašimi autobusy už víc jak 20 let, z vašeho vychloubání ohledně autobusu Setra mám dojem, že kovářova kobyla chodí ráda bosa. Ale až se ucho utrhne, bude za to moci kdo? Výrobce, servis nebo řidič? Z vašich článků je cítit, že jste v Setře jel maximálně pouze po dvoře Icom (pokud vůbec), na silnici jste v linkovém autobuse sedět nemohl. Ing. J. Jahodová
Dobrý den, paní inženýrko,
všechny naše autobusy procházejí pravidelnými kontrolami v autorizovaném servisu Mercedes-Benz, aby odpovídaly předepsaným normám (součástí je mj. i měření hloubky dezénu u pneumatik).
Autobusy ICOM dojíždím denně po dobu jedenácti let a ještě jako student pamatuji karosy.
Děkujeme za Váš názor.
S pozdravem
Petr Bouček
redaktor Modré vlny