Dobrý den,chtěla bych upozornit na nevhodné chování řidiče Daniela Pejskara,pokladna č. 1274773,linka 205390/1274773. V pondělí ráno,dne 10.10. 2016 v 7:12, jsem si u tohoto řidiče,chtěla koupit týdenní jízdenku. Bylo mi řečeno,že zdržuji a že si ji mám kupovat na nádraží. Nijak by mne to nevyvedlo z míry,pokud by neměl urážlivé poznámky na mou osobu. Prodal mi ji až po kratším dialogu. Vždy jsem si kupovala týdenní jízdenky u řidiče a nikdy nebyl problém. Myslím si,že i přes velký spěch řidiče kvůli zpoždění je na místě si udržovat hezký přístup k cestujícím. Děkuji.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše upozornění na nevhodné chování řidiče.
Řidič je povinen prodat Vám jakoukoliv jízdenku nabízenou dle platného ceníku IREDO včetně předplatných (7denní, měsíční). Dispečer stížnost s panem Pejskarem projednal, upozornil jej na bezpodmínečné dodržování pravidel slušného chování a vystupování vůči cestujícím.
Situace se nebude opakovat.