Dobrý den, touto cestou by jsem chtěla vyjádřit rozhořčení na řidiče lin. autobusu, směr z Benešova do Neveklova (11: 20 všední den),uż několikrát jsem byla svědkem incidentu pana řidiče a cestujících ( především děti a starší osoby) kdy pán řidič ať už oprávněně nebo ne ( nemůžu soudit), konverzuje s temito cestujícími buďto arogantně nebo téměř výhrůžně až vulgárně. Dnes jsem bohužel byla sama ač nerada aktérem sporu s panem řidičem. Při jízdě téměř prázdného autobusu cca 4'lidi,.jsem měla rozhovor se svou maminkou ( pracovnice ve zdravotnictví) formou telefonátu, kdy jsem ji sdělovala informace a urgentne potřebovala radu. Se mi dostalo nevybiravym způsobem a zakricenim na mou osobu, přes celý autobus, že me telefonovani je hlučné a, ze nikoho me blbosti nezajimaji. Poznamku o hlucnosti bych i vzhledem ke svemu handicapu s nedoslychavosti na jedno ucho i zkousla, ale ze bych nekoho tim obtezovala nebo nedej boze rusila nejakym zpusobem jizdu ridici,sem opravdu nezaregistrovala. Kazdopadne jeho nesouhlas s mym udajnym kricenim blbostí do telefonu si mohl odpustit, přičemž ale si neodpustil ustepacnou poznamku, ze si muzu taky i vystoupit. Je usmevne, ze moralizuje clovek, ktery pri vstupu do autobusu neodpovi ani na pozdrav a co se tyce jeho vystupovani, svym.chovanim temer pusobi na ostatni cestuji( reakce mych znamych cestujicich) jako by ho to strasne vsechno obtezovalo a hledal jakoukoliv zaminku ke sporu. Verim, ze na tohoto pana ridice probehlo uz par stiznosti od rodicu vzhledem k jeho chovani k detem. Byt svedkem, ze se takovym nevybiravym zpusobem chova napr. k memu diteti, tak se asi neznam.Chovat se takto k cestujicim je opravdu nezadouci a rekla.bych, ze az za hranici slusneho chovani a konverzace. STOJI za zvazeni jestli pána ridice vubec dana prace naplnuje, kdyz nema pozitivni vztah k lidem se kterymi je v kontaktu dnes a denne. Co se tyce ostatnich ridicu, nemam zadne vyhrady, ba naopak jizda s nimi je prijemna a jsou mili a usmevavi. Dekuju za nejake vyjadreni.
Dobrý den,
děkujeme Vám za upozornění.
S řidičem byl proveden pohovor, při kterém mu byl důrazně připomenut základní princip profesionálního jednání a vystupování řidiče vůči cestující veřejnosti.
s pozdravem
Petr Král
redaktor Modré vlny