Dobrý den, jel jsem v den 16.5. V 13:45 z Vlašimi do Benešova. Tento autobus ma velmi často zpoždění přes 20 minu. V tento den se milý pan řidič Josef Vosatka rozhodl celý autobus zpozdit ještě déle tím, že začal bez vysvětlení kontrolovat při výstupu z autobusu od každého lístky. Lístek si většinou dám na nějaké místo v tašce, se kterou jezdím do školy. Bohužel se mi ho v tento den nepodařilo najít a když jsem panu řidiči řekl, že ho nemůžu najít, ale že si lístky ukládám do tašky (ukázal jsem mu hromadu jiných lístků z jeho autubusu), aby měl důkaz, že lístky nikde nepohazuju. Odpověděl mi, že mám hledat dál, že ho to nezajímá. Už jsem neměl čas, a proto jsem se rozhodl odejít, přičemž se mnou začal řidič agresivně cloumat a řvát na mě . Poté, co se milý pan řidič uklidnil, mi dovolil odejít. Druhý den se rozhodl kontrolovat všem průkazky na což má samozřejmě právo, ale zpozdil autobus o dalších 15-25minut. Nevím, jestli toto chování má být reprezentativní chování řidičů ICOMu, přál bych si nějaké vysvětlení. Jiří Svítil
Dobrý den, pane Svítile,
ke zpoždění do 10 minut docházelo poslední tři dny kvůli uzavírce a objízdné trase před Vlašimí.
Kontrola průkazek a dokladů na zlevněné jízdné je jedna z povinností řidiče naší společnosti. Cestující musí mít u sebe platnou jízdenku a pro uplatňování slev také studentský nebo občanský průkaz.
S pozdravem
Petr Král
redaktor Modré vlny