Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

Stížnost

4 Únor 2016 | Modrá listárna

Vážený dopravce, dovolte mi stěžovat si touto formou na chování vašeho řidiče pana Daniela Pejskara, který se dne 26.1.2016 na lince 640381/38 několikrát zachoval neprofesionálně, čímž ohrožoval, coby řidič z povolání, minimálně zdraví cestujících. Nejzávažnějším přestupkem bylo překračování rychlosti, např. v obci Černilov, kdy na úseku povolené rychlosti 30km/h jel dle měřícího obecného radaru rychlostí 54km/h. Dalším velkým přestupkem bylo telefonování za jízdy bez použití hands free. Nepochopitelné bylo zakrytí palubních ukazatelů rozloženými papíry ??.. Nahlas hrající rádio a velmi nízká teplota v autobuse (vůbec se netopilo a venku bylo pouhých 8°C) obtěžovalo mě i spolucestující. Pro kolegyni jedoucí už z Prahy do Hradce Králové to byla strastiplná cesta, kde šlo o zdraví. Sedět skoro dvě hodiny v nevytopeném autobuse je opravdu nezáviděníhodné a neslučitelné s vašim krédem „Nadstandartní kvalita za nízkou cenu“. V souvislosti s touto událostí bych vás rád upozornil, že řidič je tedy pochopitelně špatnou reklamou vaší společnosti. Věřím, že svého pracovníka minimálně důrazně upozorníte na nutnost profesionálního chování. Děkuji za pochopení. Jaroslav Pánik

Dobrý den, pane Pániku, reagujeme na Vaši stížnost ohledně níže uvedených problémů na spoji z Prahy do Broumova dne  26.1.2016 na lince 640381/38, který zajišťoval řidič Pejskar Daniel.

S řidičem jsme celou situaci probrali a důrazně ho upozornili na pochybení, kterých se dopustil. Za celou situaci se Vám velice omlouváme a přijmeme taková opatření, aby se celé situace již neopakovala.

Děkujeme za podněty od vás, cestujících. Můžete se na nás kdykoliv obrátit.