Dobrý den, dne 27. ledna jsem odesílal následující email na adresu csaduo@csaduo.cz. Nikdo mi však na něj dosud neodpověděl... ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Dobrý den, jezdím s Vaší společností do práce už řadu let. Až na drobnosti, které se nevyvarují žádné firmě, jsem doposud neměl co vytknout. Bohužel v poslední době se u jednoho řidiče stává naprosto pravidelně, že v autobuse vůbec netopí. Chápu, že topení zvyšuje spotřebu nafty, ale přeci jen tuhnout cca 20 minut v studeném autobuse, kde cestující "co si nezadýchají, to nemají" není zrovna to pravé. S ostatními řidiči je jízda bez problémů, jen tento jediný (viz scan dnešního lístku) opravdu netopí. Poprosím Vás pokud možno o zlepšení tohoto stavu, jestli je to jen trochu možné. Děkuji a přeji pěkný den Libor Skalický Doudleby nad Orlicí ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Podotýkám (tady nejde přiložit příloha), že se jedná o řidiče se jménem Vasyl Oleksiv. Dnes se, bohužel, situace opakovala - V autobuse zima. Stejný řidič, stejná situace. Věřím, že se můj původní email pouze někam zatoulal a že se mým podnětem bude někdo zabývat. Přeji pěkný den Libor Skalický
Vážený pane Skalický,
děkuji za Váš podnět a snahu o zlepšení naších služeb, s uvedeným řidičem byl vykonán pohovor, kde byl důrazně upozorněn na standarty kvality a poskytovaného komfortu pro cestující naší společnosti, mezi které patří i teplota ve vozidle.
Následně byla vykonaná kontrola uvedeného řidiče jako zpětná vazba dodržování uvedených nařízení. Proto se omlouvám za časovou prodlevu při reakci na Váš podnět.Uvedená situace by se již neměla opakovat.
S pozdravem
Prášil Richard
dispečer