Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

Stížnost

15 Duben 2020 | Modrá listárna

Dobrý den, je mi to už hloupé, ale opět bych si chtěl stěžovat na řidiče, který jel 10. 4. 2020 pro Adfors linku Svitavy-Litomyšl. Po první stížnosti přijel před Adfors naschvál ještě dýl než minule cca o nějakých 5 minut, opět na každé zastávce stál a koukal do telefonu, asi aby naschvál přijel pozdě. Vím, že 5 minut na běžné lince není moc, ale pro nás, kteří už musíme v 18:45 stát převlečení na nástupu, je docela dost. Děkuji a omlouvám se za potíže. Černý. 

Dobrý den, pane Černý,

situaci jsme prověřili. Řidič autobusu vyjížděl ze zastávek přesně dle schváleného jízdního řádu, pouze při jízdě z předposlední zastávky Benátky u Litomyšle došlo ke zpoždění, a přijel tak před závod o čtyři minuty později. V současné době řešíme s Vaším zaměstnavatelem změnu jízdního řádu, aby autobusový spoj přijížděl před závod dříve, a nedocházelo tak v případě zpoždění k dalším komplikacím. 

Děkuji za pochopení.

Přeji hezký den

Ondřej Vítů

Redaktor Modré vlny