Dobrý den, je mi to už hloupé, ale opět bych si chtěl stěžovat na řidiče, který jel 10. 4. 2020 pro Adfors linku Svitavy-Litomyšl. Po první stížnosti přijel před Adfors naschvál ještě dýl než minule cca o nějakých 5 minut, opět na každé zastávce stál a koukal do telefonu, asi aby naschvál přijel pozdě. Vím, že 5 minut na běžné lince není moc, ale pro nás, kteří už musíme v 18:45 stát převlečení na nástupu, je docela dost. Děkuji a omlouvám se za potíže. Černý.
Dobrý den, pane Černý,
situaci jsme prověřili. Řidič autobusu vyjížděl ze zastávek přesně dle schváleného jízdního řádu, pouze při jízdě z předposlední zastávky Benátky u Litomyšle došlo ke zpoždění, a přijel tak před závod o čtyři minuty později. V současné době řešíme s Vaším zaměstnavatelem změnu jízdního řádu, aby autobusový spoj přijížděl před závod dříve, a nedocházelo tak v případě zpoždění k dalším komplikacím.
Děkuji za pochopení.
Přeji hezký den
Ondřej Vítů
Redaktor Modré vlny