Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

Stížnost

24 Únor 2016 | Modrá listárna

Dobrý den, ve čtvrtek 11.2.2016 jela má mamka jedním z Vašich autobusů. Když si kupovala lístek platila 500kč bankovkou. Pan řidič na ni začal křičet, že má mít drobné, když jede autobusem.Přitom, když ji vracel peníze, tak tam měl drobných dost, bankovek také. Nepříjde mně toto jako vhodné chování k zákazníkům. Mohl to říci slušně a né takovým to stylem. Kohoutová Michaela

Dobrý den paní Kohoutková.

Děkuji  Vám, že jste si tento nepříjemný zážitek nenechala pro sebe a napsala nám ho, protože je to pro nás zpětná vazba chování řidičů vůči cestující veřejnosti  a ta je pro nás velmi důležitá pro zkvalitňování profesionálního vystupování  a výkonu pracovních činností našich  řidičů .

S řidičem byl proveden pohovor, důrazně byl připomenut základní princip profesionálního jednání a vystupování řidiče naší dopravní společnosti.

Řidič si své pochybení uvědomuje a je schopen se podobného jednání vyvarovat. Řidiče řeším kromě pohovoru  úpravou prémiové složky mzdy za měsíc únor  a bude na něho zaměřena kontrola  v následujícím období.

Vaší mamince se jménem dopravce omlouvám  a chci vyslovit přesvědčení, že přijatá opatření budou dostatečná, abyste se již  s podobnou situací při cestování našimi autobusy nesetkali.

S omluvou a pozdravem