Hezký den, dojíždím do zaměstnání autobusovou linkou 35009010, Nový Rychnov - Pelhřimov v 5.43 hod odjezd z Nového Rychnova. Tento spoj má každý den 15-30 minut zpoždění. Sjízdnost silnice je přitom dobrá a ostatní spoje na Jihlavu nebo Batelov odjíždí bez problémů. Jak mám tento problém řešit se zaměstnavatelem??? Chápu, že někdy je stav komunikace takový, že ke zpoždění prostě dojde, ale myslím, že to není případ posledních dní.
Dobrý den,
Kontrolou záznamového zařízení ve vozidle jsme zjistili, že v měsíci prosinci, kdy byla vozovka řádně ošetřena, jsme obsluhovali tento spoj v souladu s jízdním řádem, avšak od nového roku byla vozovka z důvodu častého sněžení některé dny nedostatečně ošetřena, a tak byl řidič nucen přizpůsobit rychlost povaze vozovky.
Z toho důvodu docházelo ke zpožděním na daném spoji cca 15 minut. Dnes 10.1. přes noc nesněžilo, vozovka byla prohrnuta a posypána a vozidlo přijelo do Pelhřimova v 6:17.
Omlouváme se za vzniklé problémy, avšak jsou situace, které z naší strany nemůžeme ovlivnit.
S pozdravem
Petr Král
redaktor Modré vlny