Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

Vrácení peněz

11 Červen 2018 | Modrá listárna

Dobrý den, dnes jsem po delší době opět zavítal na vaše stránky a našel tam plno zajímavých věcí, ale jedna "stížnost" mě tam zarazila a musím Vám tedy napsat svůj postřeh. Jedná se o stížnost na pana Michalčíka. Jelikož služeb Vaší společnosti velice rád využívám k mé plné spokojenosti (čisté autobusy, příjemní a vstřícní řidiči i když někdy to nemají lehké). Pominu to, že jste odepsali na anonym, ačkoliv na hlavní stánce píšete, že na ně neodpovídáte. Již několikrát jsem se setkal s tím, že řidič při vracení obnosu musel cestujícího pomalu vyvolávat mikrofonem, neboť tento již byl skoro až u zadních dveří. Většinou to byli mladí lidé, kteří mají v uších sluchátka a tudíž to, že na ně kdosi mluví vůbec nevnímají. I u p. Michalčíka jsem byl svědkem toho jak na cestujícího volá, aby se vrátil pro zbytek peněz. A nejen u něho (jeden řidič musel dokonce půjčit cestující i kalkulačku, aby zjistila, že jí vrátil správně). Ze stížnosti není vůbec patrné kolik stála jízdenka, jakou bankovkou nebo mincí slečna platila a kolik jí bylo vráceno. Je známo, že peníze si má člověk přepočítat hned a na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Za případnou odpověď jak tato "story" dopadla děkuji Josef Pláteník

Dobrý den, pane Pláteníku,

děkujeme za reakci na dotaz v Modré listárně. Máte pravdu, povinností cestujícího je si překontrolovat vrácení peněz a případnou reklamaci učinit ihned při koupi jízdenky. Řidič musí být profesionálem nejen při řízení autobusu, ale také při manipulaci s hotovostí. Jsme rádi za spolupráci cestujících, kdy nám zasílají dotazy a připomínky, které obratem řešíme. V případě pana Michalčíka se žádné pochybení neprokázalo.

S pozdravem

Petr Král
redaktor Modré vlny