Přejít k obsahu | | Přejít k vyhledávání

ICOM Transport

WiFi v našich autobusech fungují bez problémů

18 Září 2017 | Modrá listárna

Wi-Fi Vážení, moje registrace mailu vyšuměla se změnou telefonu. Data přetažená do nového, ale registrace Wi-Fi je pravděpodobně vázána kromě mailu na identifikaci aparátu. Takže mi nyní ta Wi-Fi nefunguje a nemám, jak ji znovu potvrdit. Ledaže bych registrovala další email, za což mi to nestojí. Píši hlavně proto, abyste věděli, že máte v tom systému chybu, díky které se stává nefunkčním. S pozdravem Vaše klientka

Dobrý den,

zkontrolovali jsme Vaše nastavení a je tam registrace jen na původní "Android" zařízení.

Můžete si dát novou registraci na více zařízení. Pokud Vám to nenabídlo, je to možné, může být technická chyba.

Otestovali jsme nyní 3 registrace zařízení na 1 email a funguje to jak má.

Bohužel také záleží na tom, co používáte. Dnes je na trhu stovky druhů a verzí systémů.

Až bude v dosahu naše WI-FI, tak se prosím připojte a spusťte internetový prohlížeč. Nabídne Vám to novou registraci.

Můžete použít Váš stávající e-mail. Máte na potvrzení trvalé registrace 10 min., pak Vás to odpojí.

S pozdravem

Josef Lindourek
vedoucí IT oddělení