Dobrý den, rád bych Vás chtěl informovat o tom, jak obětaví a profesionální zaměstnance máte. V úterý 6.11.2018 měl autobus na lince 350280 zpoždění v Senožatech 12 minut. Samozřejmě mi bylo jasné , že :autobus nemá šanci zpoždění dohnat. Jelikož v Humpolci přestupuji na linku 350260 která má odjezd 17:55. Ač jsem jistě nebyl jeden z nejpříjemnějších cestujících, paní Kůrková mě seznámila se situací a vysvětlila mi že bohužel musela počkat na školní spoj z Pelhřimova který měl 14 minut zpoždění. Velice dobře pochopila mou situaci a snažila se snížit zpoždění na minimum a nejen to ale dokonce kontaktovala dispečera o tom že veze cestujícího na spoj a požádala ho o spolupráci a zpoždění spoje 350260. Bohužel tyto zpoždění se v poslední době opakují a řidiči musejí přizpůsobit této situaci jízdu čímž nemohou splnit limit spotřeby. Velice mě proto mrzí že musejí řidiči doplácet nato když mi chtějí vyhovět. Byl bych rád, pokud to je jen trochu možné aby jste tento fakt zvážili a netrestali řidiče za jejich profesionální jednání, a chtěl bych tímto paní Renátě Kůrkové velice poděkovat. Spoj jsem sice nestihl, ale dojet do Humpolce s dvouminutovým zpoždění je opravdu úspěch. A v každém případě procházka 6 km pěšky mě řádně uklidnila. Přesto jsem raději napsal e-mail až dnes, aby ochladli emoce. Přeci přes 30 let dlouhý vztah s Vaší společností nerozvrátí pár nepodarků. Děkuji Tomáš Dědic
Dobrý den, pane Dědici,
děkujeme za příspěvek. Někdy je doprava nepředvídatelná.
S pozdravem
Petr Král
redaktor Modré vlny