Každému z nás se určitě stalo, že někde něco zapomněl. A jak se říká: Ještě, že skleróza nebolí. Ovšem pokud se vám stane tato nemilá situace v našich modrobílých autobusech, tak máte velkou šanci, že se ztracená věc najde. Návratnost u společnosti ICOM transport je veliká.
A jak postupovat, když něco zapomenete nebo ztratíte?
Hlavní věcí je, aby cestující zareagoval rychle. Hned jak zjistí, že věc nemá, tak by měl začít jednat. To potvrdila a dispečerka autobusové dopravy v Pelhřimově, Renata Körberová: „Nejlepší je zavolat na číslo napsané na jízdním řádu. Dispečer pak ihned informaci zavolá danému řidiči, aby se po autobuse podíval důkladně a dal ihned vědět, jestli se tam ztracená věc nachází. Pokud ji řidič najde, donese ji do ztrát a nálezů, kde bude k vyzvednutí.“
Řidiči mají povinnost po každé cestě autobus projít a nalezené věci odevzdat do ztrát a nálezů na daném autobusovém nádraží. Odtud se každý půlrok odevzdávají na magistrát příslušného města. Kromě dokladů! Ty se odnášejí ihned.
Další možností je, kontaktovat nás přes sociální sítě. Nejčastěji lidé píší na náš profil na Facebooku. O tom svědčí i vzkaz paní Renaty Umlaufové, která v našem autobusu ztratila peněženku:
Chtěla bych moc poděkovat za pomoc, vstřícnost a ochotu při hledání zapomenuté věci. S rychlou odpovědí přes sociální síť, kde jsem prosila jen o kontakt, kam se mohu obrátit, mi váš zaměstnanec ihned obvolal vše potřebné, včetně řidiče, zapomenutý předmět našel a domluvil uložení. Ještě jednou tedy děkuji, jak za pomoc, tak jednání, které se dnes jen tak někde nevidí :)
Že se u nás věci jen tak neztratí, dokazuje i Modrá listárna v našem e-magazínu Modrá vlna.
Pan Jaroslav Cajz nedávno u nás ztratil mobilní telefon:
Dne 16.9.2020 jsem jel linkou č.350610 spoj 13 ze Žirovnice do Pelhřimova. Následně jsem v Pelhřimově zjistil, že jsem ztratil mobilní telefon. Při zpáteční cestě do Žirovnice tímto spojem jsem se optal řidiče pana Martina Hrušky, zda nenalezl mobil v autobuse. Ochotně mi sdělil, že mobil nalezl a předal mi jej.
Touto cestou bych chtěl panu Hruškovi poděkovat za ochotu a vstřícné jednání.
Jaroslav Cajz
My jsme samozřejmě rádi, že jsme mohli pomoci.